torsdag 27 januari 2011

Photoshop talang... Hemsida, avdankad talang

Lektionerna vi har haft med Photoshop har varit tuuuunga, jag har lärt mig en hel del om Photoshop nu och kan latcha runt. Det som är så roligt att vi får göra saker själva också för då lär jag mig allt, men om det bara hade varit teori så hade jag kanske inte ens hade tagit in hälften av vad Måns eller Lars hade sagt. Men nu tar jag in nästan allt... 95 % av allt de säger... okej 90 % då... Nu är jag inte kung i baren, utan kung på Photoshop.

Men hemsidan var lite knepigare, jag vet inte vad jag ska lägga upp på sidan. Det är lätt att fixa och dona... men vad jag ska lägga upp på hemsidan är problemet. Okej om jag hade haft ett eget företag och kunde lägga upp mina tjänster, men nu har jag inga tjänster att lägga upp. Men men jag har tålamod jag kommer säkert på något under kursen, kreativiteten är i alla fall inte en avdankad talang.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar