onsdag 19 januari 2011

Me Myself and I... What?

Som person är jag väldigt social, gillar att diskutera mycket och fråga. Kanske inte var så från början av kursen. Men jag vill bara känna efter hur alla andra är. Jag är väldigt nyfiken av mig och vill lära mig nya saker hela tiden och jag är inte rädd för att fråga. Teori är inte min starka sida, utan praktiken. Jag gillar att göra saker och det känns som att jag lär mig mycket mer då. Annars tycker jag om att spela fotboll och titta på Real Madrid när dom spelar. Jag är väldigt dator intresserad, men kan inget om att skapa hemsidor, klippa filmer och personligen tyckar jag verkligen inte om att blogga. Men efter den här kursen så kanske jag blir en storbloggare... vem vet? Det är svårt att få fram grejer just för tillfället, eftersom att det stör mig lite att jag nu kastar sten i glashus. Ja som sagt jag kanske ändrar på mig ju längre in i kursen jag kommer och då kan jag fylla på denna sida av Me Myself and I senare.

Hala Madrid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar