fredag 18 mars 2011

krönikör?

Jag och Mael satt hela dagen idag och pluggade. Vi kom fram till att vi inte skulle göra någon film utan att på VFU:n skulle låta eleverna göra krönikor och artiklar. Sen har vi hållt på med vår resurssida, om jag ska vara ärlig så är jag fett nöjd med första sidan. Vi har lagt ner mycket tid på den så ingen ska våga såga oss :p

Jag, Camilla och Emma hade connect möte idag. Stackars Emma kunde inte komma in på connect eftersom att hon inte hade flash. Men jag och Camilla delade upp arbetet så det var inga problem. sen ska vi ha ett till möte nästa vecka, då hoppas jag att Emma kan komma in på connect.

Hala Madrid

Ps: Sry Måns och Lasse att det inte blev en film, men våran resurssidan kommer vara bättre än filmen

2 kommentarer:

  1. Vi får se hur slutprodukten blir Biston, hittills ser den bra ut!

    SvaraRadera
  2. Bockar och bugar för en riktigt snygg resurs. Era tankar kring innehållet är bra och nu gäller det "bara" att göra det intressant och begripligt för eleverna.
    Come on you Spurs!

    SvaraRadera